Modjo - Lady (Hear Me Tonight) 歌詞和訳

 09, 2016 02:51
Modjo - Lady (Hear Me Tonight) 歌詞和訳




[Chorus:]*3
Lady, hear me tonight
Lady, 今夜聞いてほしい
Cause my feeling
だって僕の
Is just so right
気分は最高
As we dance, by the moonlight
月灯りの中踊れば
Can't you see
わからないかい
You're my delight
君が僕の幸せ
Lady, I just feel like
Lady, 思うんだ
I won't get you
君が頭から
Out of my mind
離れなくなる
I feel loved, for the first time
初めて愛を感じたから
And I know that it's true
だからわかる確かな事
I can tell by the look in your eyes
君の瞳が教えてくれるんだ


Lady, hear me tonight
Lady, 今夜聞いてほしい
'Cos my feeling, is just so right
だって僕の気分は最高

Lady, I just feel like
Lady, 思うんだ

I feel loved, for the first time
Lady, 初めて愛を感じたから

Lady, hear me tonight
Lady, 今夜聞いてほしい

Can't you see, you're my delight
わからないかい 君が僕の幸せ


リリースから14年経っても全然古くないっていうかかっこ良すぎです。
ご存じない方もぜひ一度聞いてみてください。
ほんとに好きです。押し過ぎですみません、でも本当にいいんです(笑)


Related Entries

COMMENT 2

-  2017, 05. 12 [Fri] 09:53

Comment is pending approval.

Comment is pending administrator's approval.

Edit | Reply | 

-  2017, 07. 24 [Mon] 23:04

Comment is pending approval.

Comment is pending administrator's approval.

Edit | Reply | 

WHAT'S NEW?