Basshunter - All I Ever Wanted 歌詞和訳

 11, 2014 22:24
Basshunter - All I Ever Wanted 歌詞和訳



All I ever wanted
望んでいたのは
Was to see you smiling
その笑顔だけ
I know that I love you
君が確かに好きなんだ
Oh baby why don't you see
あぁなぜ気づかないのさ

[Chorus:]x2
All I ever wanted
望んでいたのは
Was to see you smiling
その笑顔だけ
All I ever wanted
望んでいたのは
Was to make you mine
君のことだけ
I know that I love you
君が確かに好きなんだ
Oh baby why don't you see
あぁなぜ気づかないのさ
That all I ever wanted
望んでいたのは
Was you and me
二人のことだけ

I'm so alone
僕は孤独さ
Here on my own
ここに一人で
And I'm waiting for you to come
君が来るのを待ってる
I want to be a part of you
君の一部になりたいのさ
Think of all the things we could do
一緒にできそうなことを妄想さ

And every day
そして毎日
You're in my head
君のことだけ考えてる
I want to have you in my bed
僕のベッドに来てほしいって
You are the one
君だけなんだ
You're in my eyes
君しか見えない
All I ever wanted in my life
僕がただ一つ望むもの

[Chorus:]x2

ARE YOU READY???!!!

[Chorus:]x2


Basshunterといったらコレ。
この曲だけやたらQuality高いです。私も大好きです。
初見の人はぜひ聴いてみてください!テンション上がることまちがいなし。
歌詞も簡単なので、
まずは歌詞を見ずに聞いてみると練習にいいかもしれません。
この人はヨーロッパ系なので結構アクセントがあります!



Related Entries

COMMENT 0

WHAT'S NEW?