Basshunter - Now You're Gone 歌詞和訳

 28, 2014 22:05
Basshunter - Now You're Gone 歌詞和訳



[Chorus:] x2
Now you're gone
君がいない
I realise my love for you were strong
本気で愛してたんだな
And I miss you here
君が恋しいよ
Now you're gone
君がいない
I keep waiting here by the phone
電話のそばで待ちぼうけさ
With the pictures hanging on the wall
壁には思い出の写真

ARE YOU READY???

Now you're gone
君がいない
I realise my love for you were strong
本気で愛してたんだな
And I miss you here
君が恋しいよ
Now you're gone
君がいない

Is this the way it's meant to be?
こんなことになるはずだった?
Only dreaming that you're missing me
恋しく思ってくれてると願うだけ
I'm waiting here at home
俺はこの家で待ってるだけで
I'll be crazy
おかしくなりそうさ
Now you're gone
君がいない

READY FOR TAKEOFF!!

[Chorus:]

There's an empty place in my heart
心のなかに空っぽなところがあって
Without my Anna it would break apart
俺のアンナがいないとそこは壊れそうで
It won't heal, it never fades away
治らない、薄れない
I go crazy
おかしくなるぜ
Now you're gone
君がいない

[Chorus:]

Is this the way it's meant to be?
こんなことになるはずだった?
Only dreaming that you're missing me
恋しく思ってくれてると願うだけ
I'm waiting here at home
俺はこの家で待ってるだけで
I'll be crazy
おかしくなりそうさ
Now you're gone
君がいない


ふと思い立っていくつか更新しようと思いました。
まずは、Basshunter!この曲は別段好きではない(笑)けど、
歌詞が簡単なので英語入門にいいと思います!


Related Entries

COMMENT 0

WHAT'S NEW?