Britney Spears - I Wanna Go 歌詞和訳

 01, 2011 05:25
Britney Spears - I Wanna Go 歌詞和訳



※英詞はYoutubeで一番ヒット数の多い歌詞動画準拠

Lately I been stuck imagining
最近考えてばかりなの
What I wanna do and what I really think
したいコト、ホントに思ってるコト
Time to flow out
流し出さないとね

Be a little inappropriate
ちょっとだけ悪い子になろう
cause I know that everybody's thinking it
だってみんな考えるでしょ
when the lights out
電気を消した時は

Shame on me
私って恥知らず
To need release
さらけ出さなきゃ
Un-uncontrollably
抑えきれないの

[Chorus (2x):]
I I I wanna go o o, all the way ay ay
私最後までしたいの
Takin out my freak tonight
今夜は私の狂った所もぶちまけて
I I I wanna show ow ow
見せたいの
All the dirt irt irt I I got running through my mind
頭の中を巡ってるいけないこと、全部・・・

Lately people got me all tied up
最近みんな私を忙しくさせるの
There's a countdown waiting for me to erupt
私が噴火するまでカウントダウンよ
Time to blow out
爆発させないとね

I've been told who I should do it with
あの人とやればいいとかって言われたわ
To keep both my hands above the blanket
毛布の上まで両手を上げられるようにね
When the lights out
電気を消したときに

Shame on me
私って恥知らず
To need release
解放しなくちゃ
Un-uncontrollably
抑えきれないわ

[Chorus (2x):]

Shame on me
私って恥知らず
To need release
解放しなくちゃ
Un-uncontrollably
抑えきれないわ

[Chorus (2x):]


ブリトニーの新曲。なんてやつだ、とんでもない、今回のテーマは「一人H」です。
30にもなって何歌ってんだ(笑)




Related Entries

COMMENT 1

-  2017, 08. 06 [Sun] 21:32

Comment is pending approval.

Comment is pending administrator's approval.

Edit | Reply | 

WHAT'S NEW?