Mega Nrg Man - Take Me Back to Tokyo 歌詞和訳

 31, 2011 23:59
Mega Nrg Man - Take Me Back to Tokyo 歌詞和訳



Take me back to Tokyo...
Tokyoに連れ戻してくれ…
Take me back to Tokyo...
Tokyoに連れ戻してくれ…

Loving moment, singing together
愛した日々、共に歌い
Dancing the night away till morning comes
朝が来るまで踊り明かした
Every evening we were together
夜はいつも一緒で
Feeling the way you feel in heaven
天国を味わうような気分だったさ
Don't know why? Tell me that! (nowかも?)
分からないか?言ってみろ!
This is not a dream
これは夢じゃない
This is not a movie
映画でもない
Can you see I'm just feeling like flying, once again
分かるか、俺はもう一度飛びたい気分なんだ

[Chorus:]
Take me back to Tokyo, baby
Tokyoに連れ戻してくれよ、なぁ
Just love and music for me, forever
俺にはずっと愛と音楽だけさ
Take me back to Tokyo
Tokyoに連れ戻してくれ
It's the only place I wanna be, forever
そこにしか居たくないんだ、永久に
Take me back to Tokyo, baby
Tokyoに連れ戻してくれよ、なぁ
Just love and music for me, forever
俺にはずっと愛と音楽だけさ
Take me back to Tokyo
Tokyoに連れ戻してくれ
It's the only place I wanna be, forever
そこにしか居たくないんだ、永久に

Back to Tokyo, now and forever
帰ったぜTokyo、今もこれからも
Finally back again to my old friends
ついに昔の友達の元に戻って
Every moment lasting forever
一瞬一瞬が永遠に感じられた
Feeling the way you feel in heaven
天国を味わうような気分だったさ
Don't know why? Tell me that!
分からないか?言ってみろ!
This is not a dream
これは夢じゃない
This is not a movie
映画でもない
Can you see I'm just feeling like flying, once again
分かるか、俺はもう一度飛びたい気分なんだ

[Chorus:]

Back to Tokyo, now and forever
帰ったぜTokyo、今もこれからも
Finally back again to my old friends
ついに昔の友達の元に戻って
Every moment lasting forever
一瞬一瞬が永遠に感じられた
Feeling the way you feel in heaven
天国を味わうような気分だったさ
Don't know why? Tell me that!
分からないか?言ってみろ!
This is not a dream
これは夢じゃない
This is not a movie
映画でもない
Can you see I'm just feeling like flying, once again
分かるか、俺はもう一度飛びたい気分なんだ

[Chorus:]


頭文字Dのサントラよりスーパーユーロ。
この曲の訳の需要があるか全く不明ですが(笑)、
こういうコテコテのユーロに嵌っていた時期がありました。




Related Entries

COMMENT 0

WHAT'S NEW?